Pagina's

zondag 4 augustus 2013

Inspiratie| Summer hairstyles.

Ð ℝ ℰ Ѧ ℳ € ℜ | via Tumblr

Vandaag heb ik een inspiratie artikel voor jullie.
Het is natuurlijk zomer en ik vind het dan irritant als mijn haar in mijn nek hangt. Ik wil het graag op een leuke manier dragen waardoor ik niet last heb van de warmte.
Ik heb een paar leuke summer hairstyles voor jullie dus lees snel verder :)
Ik heb het wel eens over Bebexo gehad in vorige artikelen, en nog steeds ben ik zeer enthausiast over haar.
Hier heb ik een paar videos voor jullie waarin zij leuke zomerse haarstijlen maakt.






Zoals jullie mischien al hebben gezien, is dat Bebexo veel haarstijlen kan maken met vlechten, and i love braids :)

De volgende youtuber waar ik heel erg fan van ben is macbarbie07
In een vorig artikel heb ik mijn favoriete youtubers genoemd, check het voor meer inspiratie ^.^
Hier een paar videos van bethany (macbarbie07)












Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
En een happy summertime x


 photo Kuss_zpse2c1351b.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten