Pagina's

dinsdag 6 augustus 2013

Het meest bekeken artikel op ilovebeautyx #2

Gotta love it

Hey allemaal,

Het is augustus dus dat betekend weer een nieuwe ''het meest bekeken artikel op ilovebeautyx'' 
In mijn vorige artikel hiervan heb ik gezegt dat ik hier een maandelijkse blogpost van wil maken.
Het is de bedoeling dat ik iedere maand vertel welk artikel de vorige maand het meest bekeken is..


Oke, het artikel dat in 07'13 het meest bekeken is...........
is......

DIY| Zelf een haardonut maken :)

Dit artikel is 1 van mijn eerste artikelen en het wordt nog steeds erg veel bekeken!
Ik ben benieuwd wat de volgende meest bekeken artikel wordt :)

Wat is jouw lievelings artikel op ilovebeautyx?

Volg mij op, twitter, bloglovin, weheartit


 photo Kuss_zpse2c1351b.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten