Pagina's

dinsdag 30 juli 2013

Get the hipster look!

Biking## | via Tumblr

In de tijd dat ik begon met mijn site (die nu niet meer bestaat) had ik iets geschreven over hipsterstyle.
2 jaar geleden moest ik een collage maken over de style van hipsters.
Ik kwam er steeds meer over te weten en ik vond de style van hipsters echt geweldig!
Vandaag wil ik jullie een kijkje laten nemen in de wereld van de hipsters.
Enjoy!


Hipsters zijn eigenlijk een groep mensen met dezelfde kleding en lifestyle.
Ze zijn zichzelf en houden niet van mainstream.
Eigenlijk rapen de hipsters alle kleding van de afgelopen 20 jaar op en combineren het tot een unieke kledingstyle.
Ze houden van kleding uit de jaren 80/90.
Hipsters kun je herkennen aan hun skinny kleding, geruite bloesjes, gaten in de panty's, allstars en ronde zonnebrillen.
Misschien denk je nu ''wat vind zij nou zo leuk aan die hipsters??''
Nou eigenlijk vind ik de manier waarop ze leven niet super... ze blowen en houden zich totaal niet bezig met de maatschappij. Eigenlijk leven ze maar een beetje in hun eigen wereldje en dat vind ik niet echt goed.
Maar de kledingstyle vind ik echt geweldig, de style uit de jaren 80/90 komt weer terug maar dan in een modern jasje.
Ik vind het tof dat ze zichzelf durven te zijn, en hun ware ik durven te tonen.

Oke genoeg gepraat... hier een paar foto's van de style van de hipsters.












Wat vinden jullie van de hipsterstyle?


 photo Kuss_zpse2c1351b.jpg




 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten