Pagina's

maandag 29 juli 2013

TAG| Hoe fake ben ik?

Am I Perfect

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik weer eens een tag voor jullie, dit keer de ''hoe fake ben ik'' tag.
In deze tag komen vragen voor, die over dingen gaan die niet echt zijn aan jouw lichaam.
Veel lees plezier!

Heb ik ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
Nee nog nooit! Ik vind dat meer iets voor mensen die een ernstig ongeluk hebben gehad bijvoorbeeld.
Mijn gezicht is niet misvormt, en ziet er nog normaal uit. Ik vind dat het niet echt nodig is.

Gebruik ik valse wimpers?
Ik gebruik eigenlijk nooit valse wimpers, alleen oranje als het Koninginnedag is :)
Van mezelf heb ik al best lange wimpers, dus ik vind het een beetje overbodig.

Draag ik haarextensions?
Nee nog nooit gehad ook, ik was ook niet van plan om later haarextensions te dragen.

Gebruik ik iedere dag make-up?
Ja! dat zeker, ik heb wel eens dagen dat ik alleen een beetje mascara op heb.
Zelfs als ik ziek ben heb ik nog een beetje mascara op, alleen voor het idee :P
Ik hou er gewoon niet van om geen make-up op te hebben...

lips

Kan ik nog zonder make-up?
Uhm, nou eigenlijk niet ;$
Ik vind het een prettiger idee om make-up op te hebben.

Draag ik nepnagels?
Nee, ik heb van mijzelf al behoorlijk lange nagels en ze groeien erg snel.
Natuurlijk is het wel leuk om ze een tijdje te dragen, maar ik ben meer van de puur natuur :)

Verf ik mijn haren?
Ja, dat doe ik wel. Ik heb al een tijdje licht blonde highlights en dip dye. Ik verf niet mijn gehele haar maar wel plukjes.
Pretty Hair - Hairstyles and Beauty Tips


















Gebruik ik zelfbruiner?
Nee, ik heb het eerlijk gezegd ook nog nooit gebruikt. Ik wordt van mezelf best snel bruin.

Heb ik tattoos?
Nee, misschien later :)

Heb ik piercings?
Nee ik heb geen piercings, tot nu toe hou ik het nog even bij mijn 2 gaatjes in mijn oren.

Facebook

Dit waren alle vragen, vinden jullie mij een fake figuurtje of valt het nog wel mee??
Ik zelf vind het nog wel mee vallen.

Vind jij jezelf fake? of ben je een natural girl?

 photo Kuss_zpse2c1351b.jpg

1 opmerking: