Pagina's

donderdag 25 juli 2013

Column| mijn beauty verhaal


Hey iedereen, vandaag ga ik mijn eeste column schrijven *jeejj* :)
Ik ga het hebben over mijn beauty verhaal en hoe dit allemaal tot stand is gekomen...
Oke waar ga ik beginnen..?
Toen ik in groep 6 zat was ik altijd al bezig met make-up, ik vroeg aan m'n mama of ik haar mascara een keer op mocht, en als dat dan mocht voelde ik me helemaal geweldig.
Ik vond het leuk om dat laagje verf om mijn wimpers te dragen, en raakte steeds meer geïnteresseerd in make-up.
In het weekend had ik wel eens mascara op.

Vroeger toen ik nog heel jong was, ik denk iets van 5 jaar vond ik make-up al interessant.
Toen ik een keer bij mijn opa en oma kwam viel het mij op dat mijn oma rode nagels had, en ik wou dat ook wel eens proberen natuurlijk ;p
Als ik dan ging logeren bij mijn oma en mijn ouders gingen naar huis, haalde mijn oma snel haar doos met nagellakjes op .... mijn ogen werden steeds groter, ik dacht ''dat wil ik ook!''.
Gek genoeg kwam ik de volgende dag weer thuis met mooie gekleurde nagels, en voelde me dan ook proud!
Mijn ouders vonden mij daar nog een beetje te jong voor, maar toch kwam ik elke keer weer met gelakte nagels thuis :)

Toen ik 5/6 jaar was kreeg ik mijn eerste oorbelletjes, ik was er zo blij mee, oja dat had ik ook van mijn oma gekregen.
Elke keer als ik weer terug kwam van mijn oma kwamen mijn ouders weer vol verrassingen te staan ^^

Toen ik in groep 7 zat had ik wel iets meer dan alleen mascara op, nu had ik ook een zwart randje op mijn waterlijn en een lichte oogschaduw op, heel af en toe had ik een glinsterend lipglossje op.
Ik vond het begrip make-up steeds leuker worden, en hield me er steeds meer mee bezig.

In groep 8 keek ik make-up filmpjes van beautygloss en michellephan, ik kon michellephan nog niet echt volgen omdat ze niet Nederlands is, maar ik was alsnog erg onder de indruk van haar mooie make-up creaties.

In de 1e van de middelbare was ik ook veel bezig met het verzorgen van je haar, huid en gezicht.
Ik las veel reviews en keek filmpjes over hoe je dingen op je huid moest smeren.
Het begrip ''make-up'' kreeg ook het begrip ''beauty'' erbij.
Ik vond het na elk beauty filmpje steeds leuker worden, en ging vaker make-up aankopen doen.

Ik keek en kijk nog steeds vaak naar blogs van andere, ik vind het erg leuk om te lezen.
Na een tijdje goed nadenken heb ik besloten om een eigen blog te beginnen...
Of nouja eigenlijk een beauty site (die nu trouwens niet meer beschikbaar is)
Ik kon geen statistieken zien van mijn hoeveelheid pageviews en dat vond ik niet leuk.
Daarna ben ik mijn blog begonnen, en ik ben er heel blij mee.
Ik heb er nog steeds heel veel plezier in, en schrijf elke blogpost met passie :)

ilovebeautyx is te volgen op bloglovin en girlscene.

Dit was mijn eerste column, ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Willen jullie vaker een column van mij lezen of hebben jullie een ander leuk idee voor mijn blog? mail mij dan naar ilovebeautyx@hotmail.com




 


 photo Kuss_zpse2c1351b.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten