Pagina's

donderdag 4 juli 2013

Review dove bodycream.


Eindelijk... weer eens een review!
Ik heb een review voor jullie over de bodycream van Dove purely pampering with shea butter and warm vanille.

Als allereerst vind ik de verpakking heel fijn omdat het in een grote pot zit, dus je kan er lekker lang mee doen.
Als je de deksel van de pot er af haalt komt er gelijk een heerlijke zoete vanille geur je neus in!
                                                                            

De inhoud van de pot is gewoon simpel wit. De crème zelf vind ik best dik waardoor het een combinatie is van een body butter en een bodycream.
Maar ondanks dat de inhoud best dik is kan je hem toch lekker uitsmeren zonder enige moeite :) 
                                                                                                       
 





















Als je de bodycream op je huid smeerd trekt het al erg snel in 
(wat ik persoonlijk heel fijn vind).
Het geeft een heerlijk ontspannend gevoel, vooral door de heerlijke geur.





Ik vind het ook erg fijn dat je niet zoveel hoeft te gebruiken per keer, omdat het goed uitsmeerd en je maar met een klein beetje op je vinger je hele arm kan insmeren.
Super!! zo doe je er lekker lang mee.                                                                                                            
                                                                                                                                                                         


Mischien merkte je het al, maar ik ben super tevreden over dit product! 
En ik wil jullie zeker aanraden om ook deze bodycream van Dove te kopen.

Heb jij ook deze Dove bodycream met shea butter en warme vanilla geprobeerd? Laat weten wat jij ervan vond! ;)
 
 photo Kuss_zpse2c1351b.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten