Pagina's

zaterdag 6 juli 2013

Cropped tops inspiratie.

Maxiime Sieta | via Tumblr

Heeyy,

Kennen jullie de croptops al?? 
Ik heb ze al een paar keer voorbij zien komen en elke keer dacht ik; wauw wat is dat vet!
Dus ik wou jullie even inspiratie op doen.

Mischien heb je zoiets van ''mwah ik vind het maar niks dat stukje van je buik dat je ziet'' of denk je ''staat het niet wat ordinair?'' Nou eerlijk gezegt vond ik het ook wel even wennen zo'n kort shirt, maar nu zie ik in dat het eigenlijk best leuk is :)
Ik keek foto's waar ze cropped tops droegen en vond het steeds een leuker kledingstuk worden!
Vandaag laat ik jullie wat foto's zien voor wat inspiratie om ook een croptop te dragen.

(13) outfit | Tumblr
Dit vind ik er heel cute uitzien de kleuren, de vorm echt wauw, alleen het jurkje mocht na mijn mening wel wat langer.

(100+) outfit | Tumblr

De combinatie croptop en short vind ik heel erg leuk staan, het staat schattig maar toch stoer.

svenja | via Tumblr

Lekker zomers en de kleuren zijn ook heel leuk vind ik!

shirt, lace, white, blouse, see through, long sleeves, crochet top, crop top, hippie, indie - Wheretoget

Deze cropped top is lekker wijd en zomers, en de stof... iloveit.

2-Piece Printed Dress Top Skirt from Kai Elise Boutique on Storenvy

Een croptop met de zelfde print als het rokje spreekt mij wel aan. Ik vind het erg schattig staan.

. | via Tumblr

Een cropped top staat ook enorm leuk op een lange jurk, net even wat anders :)

Black Denim by @decoresaltoalto

Een croptop met lange jeans eronder en een vestje erover heen staat erg leuk.

Ik hoop dat jullie door deze foto's wat meer inspiratie op hebben gedaan.
Welke vond jij het leukste?

Maxiime Sieta | via Tumblr

Bron foto's
 photo Kuss_zpse2c1351b.jpg

1 opmerking:

  1. Ik zou het persoonlijk nie dragen , maar ik vind ze wel mooi :)
    ik vind de 2de , 3de en 4de leuk =)

    BeantwoordenVerwijderen