Pagina's

dinsdag 2 juli 2013

How to| Dubbele waterval vlecht.

▲ Waterfall Braid | YOUNG, WILD & FASHION. ▲

Hey allemaal,

Het is alweer een paar daagjes geleden dat ik een blogpost heb gedaan.
Maar ik heb voor jullie een how to, over hoe je een dubbele waterval vlecht kan maken.
Het lijkt moeilijk maar ik heb een filmpje gevonden waarin duidelijk wordt uitgelegd hoe het moet.

Dit filmpje is van Bebexo ik vind haar echt geweldig, ze kan zoveel doen met haar haar. En ondanks ze geen Nederlands spreekt vind ik toch dat ze hele duidelijke filmpjes maakt.
Als ik iets leuks in mijn haar wil, dan is zij ook altijd mijn inspiratie bron :)
Veel kijk plezier!



Zoals je in de video hebt gezien, doet zij het alleen aan de zijkant van het haar.
Maar je kan het ook over het hele haar doen net zoals bij een gewone waterval vlecht.
Vind je de dubbele waterval vlecht toch nog een beetje te lastig? Dan heb ik hier een duidelijke tutorial over hoe je de normale waterval vlecht maakt.



Door deze video heb ik mij laten inspireren om dit ook bij mijn zusje te maken :)                                 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden :)
Welke waterval vlecht vind jij het leukste?

 photo Kuss_zpse2c1351b.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten