Pagina's

vrijdag 12 april 2013

Review| Haarmasker andrelon. 



























Heey,

Ik heb vandaag een review voor jullie over het andrelon haarmasker..
Mijn haar is de laatste tijd een beetje droog en stug, het is al een paar weken niet meer zoals het was. :(


Ik dacht ik heb een haarmasker nodig dus kocht ik er 1 van andrelon.
Het haarmasker heet Care & Repair.

Nou wat ik er van vond..

Ik vond het een heerlijk masker omdat het zo lekker ruikt :)
Ik vind het niet zo handig in te brengen omdat het in een pot zit, ik vind een tube fijner.
Eigenlijk kan ik niet tegen de shampoo's van andrelon dus wou ik kijken of ik wel tegen de haarmaskers kon.
Maar helaas...
Nope ik kan ook niet tegen de haarmaskers, m'n hoofdhuid wordt erdroog van.
Voor de rest ziet mijn haar er wel gezonder uit en ruikt het lekker.
De enige min punten zijn dus dat ik er een droge hoofdhuid ervan krijg en dat ik het doordat het in een pot zit niet makkelijk vind in te brengen.



Zodra ik weer een nieuw product heb geprobeerd schrijf ik weer een nieuw review!



xxx 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten