Pagina's

vrijdag 12 april 2013

DIY| body scrub maken.


Hey allemaal,
Ik heb vandaag mijn eigen body scrub gemaakt!
Echt ik vind het super leuk om te doen en het is ook nog is hartstikke lekker voor je huid.

Ik dacht... misschien is het leuk om hier een artikel over te schrijven en te laten weten hoe je dit moet maken.
Dit heb je nodig,
(ik zeg niet dat het perse zo moet maar zo heb ik het wel gedaan)

Suiker
- Zout
Olijfolie en/of zonnebloemolie
- Een lepel
Een bakje of schaaltje
- Geurstof die jij lekker vind
Een potje waar je het in kan doen

En zo doe je het,
(tenminste zo heb ik het gedaan)
(alles hangt af van de hoeveelheid dat jij wil maken)

Pak een bakje of schaaltje en gooi daar wat suiker + zout in.
Meng dat met je lepel goed door elkaar heen.
Doe dan een beetje olijf en/of zonnebloemolie bij het mengsel.
Roer ook dat goed door elkaar
Doe dit totdat jij je scrub goed genoeg vind, het is eigenlijk de bedoeling dat het niet te dun wordt.
Als de verhoudingen goed zijn kun je de heerlijke geurstof erbij doen, hier hoeven maar een paar druppeltjes van.
Doe je scrub nu in een potje en je zelfgemaakte body scrub is klaar :)

Nog wat weetjes,

De body scrub is super goed voor je huid doordat de scrub die erin zit je huid goedschoonmaakt.
Je huid wordt er ook nog is heerlijk zacht en soepel van.
Natuurlijk kan je in een drogist of in de bodyshop ook scrub halen, maar het is nooit zo leuk om het zelf te maken ^.^

Ik werd geïnspireerd door deze video om zelf body scrub te maken, ik heb niet helemaal hetzelfde als haar gedaan...  


Succes! xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten