Pagina's

woensdag 4 september 2013

Update

Hello September

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik even een update voor jullie...
Ik ben weer naar school gegaan deze week, en het leven krijgt weer z'n ritme.
Vroeg opstaan, iets vroeger slapen en lange, saaie, maar toch ook gezellige schooldagen ingaan.
Natuurlijk betekend dit niet dat ik niet meer ga bloggen....want ik ga gewoon door!
Het is niet zo dat ik nu elke dag een nieuwe blogpost heb maar sowieso om de dag plaats ik wat nieuws.
Toen ik op vakantie was heb ik weer genoeg inspiratie opgedaan voor een nieuw blog jaartje :)
Ik heb mijn zomer vakantie heerlijk ervaren, het was lekker weer en ik ben goed uitgerust.
Dit jaar is mijn examenjaar, ik moet goed mijn best doen en het liefst in 1x slagen ;)
Volgende week donderdag moet ik beginnen met mijn vertrouwde stage waar ik vorig jaar ook stage heb gelopen.
Ik loop stage in een (hoe kan het ook anders) beautysalon, de mensen daar zijn super aardig en het is gewoon helemaal mijn ding.

Ik wens jullie bij deze ook een heel fijn (school) jaar!

Volg mij op, twitterbloglovinweheartit


 photo Kuss_zpse2c1351b.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten