Pagina's

zondag 1 september 2013

Het meest bekeken artikel op ilovebeautyx #3

NewYorkBabe

Yes het is 1 september, de zomer loopt af en langzaam naar de herfst toe...
Natuurlijk betekend dit dat er een nieuwe ''het meest bekeken artikel op ilovebeautyx'' online komt!

Zijn jullie al benieuwd welk artikel de vorige maand het meest bekeken is?

*tromgeroffel*.....

Het artikel dat 08'13 het meest bekeken is...
is......

I need your help bij mijn e.l.f. bestelling.
Dit artikel heb ik al een tijdje geleden gepost en ondertussen heb ik besloten welke producten is ga kopen.
Bij dit artikel mochten jullie aangeven welke producten jullie zoude kopen in mijn geval.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! ;)

Volg mij op, twitterbloglovinweheartit
 photo Kuss_zpse2c1351b.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten