Pagina's

maandag 3 juni 2013

ilovebeautyx site.


































Hey allemaal,

De ilovebeautyx site heb ik stop gezet. :(
En mischien denken jullie wel van waarom??
Nou dat zal ik je vertellen...


Als eerste had ik de site aangemaakt om te kijken of ik het leuk vond, maar toen dacht ik laat ik er een blog bij doen, dat had ik gedaan.
Maar nu heb ik al een tijd deze blog en het bevalt me erg goed! En het probleem is een beetje dat je het nu dubbel op hebt, dus het leek me handiger om gewoon alleen deze blog te houden en daar alles op te plaatsen.
Ik ga dit blog nu wel iets uitbreiden en mischien een ander design geven, maar voor de site is het nu einde verhaal.
Het doet me wel teveel pijn om de site volledig te verwijderen dus ik hou hem nog wel, er komt nu dus alleen geen blogposts meer op.
Ik hoop dat jullie dit begrijpen.

Het is nu niet zo dat al mijn blogposts alleen op deze blog komen, want ilovebeautyx heeft ook een account op Girlscene waar ik ook te volgen ben, en wil je op de hoogte blijven van deze blog volg mij dan op bloglovin!

xxx.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten