Pagina's

maandag 3 juni 2013

5 random dingen die ik graag eens zou willen doen.























Hey iedereen!
Hey iedereen!

Vandaag wil ik 5 dingen benoemen die ik echt een keer in mijn leven zou willen doen.
Ik weet niet helemaal zeker of dit een bestaande tag is, maar ik zag het staan bij teske en het leek me leuk om dit ook te doen.



Large

1. Dansen op broadway.

Dit is echt 1 van mijn grootste dromen! Mijn ding doen op broadway.
Natuurlijk kost dat nog een paar jaar trainen, maar hoe dan ook dat is echt een grote droom van mij.
Sweet dreams :)

Large2. Mijn eigen beautysalon.

Natuurlijk ben ik niet alleen een dans meisje, maar ook beauty meisje die continu dag in dag uit met beauty bezig is. En elk meisje heeft zo haar dromen... mijn beautydroom is om later mijn eigen beautysalon te hebben!



3. Een beautytour doen met de meest bekende beautybloggers.

Het lijkt mij echt geweldig om met de meest bekende beautybloggers een tour te maken, met allemaal beautyproducten. En dan verschillende mensen vertellen over make-up en andere producten.
En daarbij lijkt het me leuk om de straat op te gaan en mensen op te mogen maken!

Large

4. Mijn eigen hipster busje.

Jaaah! dat wil ik... mijn eigen hipster busje. Dat lijkt me echt geweldig, lekker de wereld verkennen met mijn busje :)
Dream, dream, dream....

Large

5. Mijn eigen huis ontwerpen.

Het lijkt mij echt geweldig om mijn eigen huis te mogen ontwerpen en te stylen! Zodat het gewoon helemaal mijn enige echte plekje wordt! Happy future!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten