Pagina's

maandag 10 juni 2013

i ''Love'' summer tag.



Hey allemaal,

Eindelijk heb ik weer even tijd om een blogpost te schrijven!
Ik zag op de site van Veracamilla de i love summer tag staan, en het leek me wel leuk om deze tag ook te doen.
Nu het zo'n lekker weertje is en iedereen helemaal op en top klaar is voor de zomer, wil ik graag de vragen beantwoorden en jullie zo wat van mijn perfecte zomer laten weten.


Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?

Mijn favo nagellak is de mintgroene kleur van rimmel (045 Misty jade), omdat dat zo'n fris zomer kleurtje is en het erg vrolijk staat.

Large

Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?

Voor in de zomer vind ik nude lippen erg mooi, het staat natuurlijk maar toch iets anders dan je normale lipkleur, of ik houd van licht roze wat een mooie zachte tint geeft.

Large

Laat je favoriete zomerjurkje zien

Helaas heb ik voor de zomer nog geen leuk jurkje, maar ik er zeker een kopen. Zodra ik een nieuw jurkje heb zal ik er een blogpost over schrijven!

Large

Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?

Mijn favo accessoire zijn mijn veertjes oorbellen, omdat ik dat gewoon leuk vind staan bij opgestoken haar (wat ik veel in de zomer draag) En voor de rest houd ik veel van enkelbandjes wat ik heel erg cute vind in de zomer.



Welke zomertrends van dit jaar vind je het meest leuk?

Ik vind het heel erg leuk dat we dit jaar van die frisse zomer kleurtjes hebben, zoals mintgroen, lichtblauw, turquoise, geel, zalmkleur..... enz
Ook vind ik de tribal tops erg leuk en kleurrijk en i love de jurkjes waar die vogeltjes op staan :)

Large

Wat is je favoriete kaars voor de zomer?

Eigenlijk brand ik nooit echt kaarsen, maar als ik zou moeten kiezen zou een kaars willen die een fris zomer kleurtje heeft en fris en fruitig ruikt.

Large

Wat is je favoriete body spray en parfum?

Eigenlijk gebruik ik nooit bodyspray, ik gebruik meestal bodylotion en dan het liefst met een kokos geur.
Mijn favo parfums zijn die van playboy, omdat die gewoon heel lekker ruiken.

Large

Hoe is waar jij woont zomers het weer?

Opzich best lekker weer, helaas regent het in Nederland vaak dus als het hier mooi weer is doe ik er ook alles aan om even een lekker kleurtje te krijgen.

Large

Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?

Dat het lekker lang licht is en dat je haar lichter wordt vind ik ook altijd leuk. De zomermarktjes die je in de zomer hebt vind ik ook altijd erg gezellig. De zomer is echt mijn favo seizoen.

Large

Wat zijn jouw plannen voor de vakantie?

Ik ga met mijn gezin lekker 2 weken naar een camping in Tsjechie, voor de rest ga ik veel met vriendinnen afspreken en aan het strand liggen.

Fijne vakantie alvast!!

Neem de vragen gerust over voor je eigen blog..

xx

Bron foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten