Pagina's

donderdag 12 september 2013

Update, eerste stage dag.

Makeup.  | via Tumblr

Heey iedereen,

Vandaag was mijn eerste stage dag na een jaar...
Het leek me leuk om dat even met jullie te delen en jullie even een klein kijkje in mijn leven te geven.

Vanmorgen stond ik om 7:30 op, het was geen normale schooldag dit keer....ik moest stage lopen!
Ik had er onwijs veel zin in om na een jaar de mensen weer te zien waar ik toen meer werkte.
Ik loop stage in een (hoe kan het ook anders) beautysalon, ik heb het erg naar mijn zin en ga er met veel plezier naartoe.

De manager van de salon is heel aardig en kan goed met mensen van mijn leeftijd omgaan.
Voor de rest werken er veel stagiares van ong 17/18 jaar (wat heel gezellig is).
Deze dag mocht ik een manicure geven en werd mij geleerd hoe ik dat op de beste manier kon doen. Ook mocht ik wat aan de administratie doen.
Het was super rustig vandaag want er was maar 1 dag gast en 2 mensen die kwamen voor kleine behandelingen.

Ik heb het erg naar mijn zin gehad en ben blij met de groep stagiares die er op donderdag is.

Volg mij op, twitterbloglovinweheartit



 photo Kuss_zpse2c1351b.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten