Pagina's

donderdag 15 augustus 2013

Een kleine update

Gogo

Heyhey,

Pfoe het is alweer een week geleden dat ik een artikel heb geschreven, sorry daarvoor!!
Maar vandaag heb ik even een kleine update voor jullie...
Ik wil jullie even vertellen dat ik binnenkort lekker 2 weken op vakantie ga.
Van elke dag maak ik een foto van het land (Tsjechie) en van wat ik doe bijvoorbeeld.
Je kunt het zien als een holiday diary.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden ;)

De rest van mijn vakantie was echt heel lekker ontspannend.
Ik heb echt heel lang vakantie gehad namelijk 8 weken!
Eerlijk gezegt heb ik niet super veel gedaan, ik heb gezwommen, naar het strand geweest en heeeeeel veel met vrienden afgesproken.
Ook ben ik een dag naar walibi geweest (out of control).
Het was een rustige maar fijne vakantie, ik hoop dat jullie ook een leuke vakantie hebben gehad.

Waar ben jij naartoe geweest op vakantie?
 photo Kuss_zpse2c1351b.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten