Pagina's

woensdag 17 juli 2013

TAG| this or that


































Hallo allemaal!
Vandaag heb ik de 'this or that' tag voor jullie.
Ik zag de tag op de site van vera camilla staan en het leek me erg leuk om deze over te nemen op mijn blog.
Het is de bedoeling dat ik tussen 2 dingen kies, en daar af en toe iets bij te schrijven.
Het gaat voornamelijk over beauty, dus nagels, haar, body etc etc...
Alles wat dik gedrukt is heb ik gekozen.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden :)


FASHION
Spijkerbroek of joggingpak

Lange mouwen of korte mouwen
Korte mouwen omdat ik altijd als ik lange mouwen draag het als een driekwart oprol, dus dan kies toch liever voor korte mouwen.

Jurken of rokken

Teenslippers of sandalen

Sjaals of hoedjes
Hmm ik vind het allebei leuk, maar sjaaltjes maken vaak een outfit van fleuriger en daar hou ik wel van.

Oorknopjes of oorhangers

Kettingen of armbanden

Hakken of platte schoenen
Platte schoenen het loopt heerlijk en staat wat stoerder dan hakken en daar hou ik van :)

Cowboylaarzen of paardrijlaarzen

Jasje of vest
Ik kies voor een jasje, dat ziet er net wat netter uit en dat vind ik wel belangrijk, maar natuurlijk zijn er ook hele leuke vestjes.

Untitled

MAKE-UP
Blush of bronzer
Ik vind het allebei heel fijn, maar de blush vind ik toch net iets fijner om te gebruiken.

Lipgloss of lipstick
Ik kies voor lipstick omdat ik lipgloss vaak zo vind plakken, en dat vind ik gewoon heel irritant.

Eyeliner of mascara
Lastig maar toch kies ik voor mascara ik heb elke dag eyeliner op, maar ik ga toch liever zonder eyeliner de deur uit dan zonder mascara.

Foundation of concealer

Neutraal of kleur
Kleur!! daar hou ik van ;p

Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw

Kwasten of sponsjes
Ik kies toch echt voor kwasten, het brengt veel fijner aan vind ik.

♥ | via Tumblr

NAGELS
OPI of China glaze

Lang of kort
Ik kies voor lang maar niet zo lang dat het heksennagels worden hoor ;)

Acryl of natuurlijk
i love natrual.

Felgekleurd of donker
Lekker fel en opvallend daar hou ik van!!

Met nailart of zonder nailart

Never stop dreaming | via Tumblr

BODY
Parfum of bodyspray
Parfum!! heerlijk :)

Lotion of bodybutter

Douchegel of zeep

Lush of andere merken
Ik vind lush heerlijk maar andere merken zoals de bodyshop bijvoorbeeld kan ik ook niet weerstaan.

Tumblr

HAAR
Krullend of stijl

Knot of paardenstaart
Maar dan vooral zo'n nongelante losse knot

Schuifspeldjes of clipjes

Haarlak of gel
Eigenlijk gebruik ik alleen haarlak als ik wil dat mijn haar zo blijft zitten, met een niet allerdaags kapsel bijvoorbeeld.

Lang of kort

Licht of donker

Lok of pony
Ik vind lokken toch iets leuker staan dan een pony, maar bij sommige mensen vind ik een pony ook heel leuk staan.

Los of vast
Ik heb altijd mijn haar wel los, mensen mogen je mooie lokken wel zien hoor. Je hoeft ze niet altijd te verbergen in een staart of knot :)

Curly waves | via Facebook

OVERIG
Regen of zonneschijn

Zomer of winter
Ik hou echt super veel van de zomer, het lijkt wel alsof ik dan een heel ander mens ben :)

Herfst of lente
De lente is voor mij al een voorproefje op de zomer.

Chocolade of vanille
Choco choco chocoooo *loveee*

Westen of oosten

Instagram

Vond je de tag leuk? neem hem gerust over op je eigen blog!

Doeeeegg

Bron foto's









1 opmerking: