Pagina's

maandag 24 juni 2013

Tag: Let’s get very personal


ENJOY LIFE | via Tumblr
TAG timeee,,
Yes eindelijk mag ik weer een tag doen, ik weet niet zo goed of dit een bekende tag is maar ik vond hem wel leuk. Het is de bedoeling dat ik persoonlijke vragen beantwoord... Dus let's get started!!


Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?

Hmm best een lastige vraag want ik vind naar een discotheek gaan super leuk gewoon lekker dansen en losgaan yeah let's get crazy, maar een concert is natuurlijk ook een feestje en super gezellig... Ik denk dat ik toch liever naar een concert ga :)

Heb je spijt van je vorige relatie?

Ik denk het niet...

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt, waardoor hij/zij moest huilen?

Nee nog nooit gelukkig!

Ben jij iemand die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?

Absoluut niet, ik ben daar wel voorzichtig mee, ik wil eerst ondervinden hoe hij echt is. En leven zonder vriendje gaat voor mij ook prima :) 

Je ouders zijn op vakantie, zou je een groot feest geven?

Jaa zeker haha, ik nodig al m'n vrienden uit en feestuuuhhh maar. Maar als mijn ouders aan me zoude vragen of ik een feest heb gegeven zou ik er niet over liegen.

Untitled | via Tumblr

Val je voor de zelfde soort jongens?

Dat denk ik niet, ik zie wel wat ik van hem vind. Zolang hij maar betrouwbaar is dan vind ik het allemaal wel goed. En iedere jongen is anders dus ik weet niet of ''soort jongen'' wel het juiste woord is.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?

Nee dat denk ik niet, ik vind het wel belangrijk dat ik er verzorgt bij loop. Ik ben er wel veel mee bezig omdat ik het leuk vind maar ook weer niet 'te'veel (;

Wie heeft jou het laatst aan het huilen gemaakt?

Een vriendin van mij, ze was altijd mijn beste vriendin en nu niet meer... en dat vind ik niet zo leuk.


Alone | via Tumblr

















Ben jij snel jaloers?


Nee, ik kijk altijd naar de dingen die ik heb en die ik kan en waar ik blij mee ben, en die dingen zou een ander dan weer niet kunnen hebben. Zo is iedereen anders en heeft iedereen dingen waar die trots op is, en waar anderen weer jaloers op kunnen zijn.

Heb je een vriend van het andere geslacht met wie je goed kan praten?

Ja die heb ik wel, meestal vertel ik het aan mijn vriendinnen maar ik heb ook vrienden tegen wie ik alles kan vertellen dus daar ben  ik wel heel blij mee. Jongens bekijken dingen vaak anders dan meiden.

Heb je ooit iets gedaan waarvan je altijd tegen jezelf zei dat je het nooit zou doen?

Om eerlijk te zijn heb ik dat niet echt, ik weet niet waarom maar ik kan echt even niks bedenken... :(

Wat is je stemming op dit moment?

Ziekjes helaas. Maar heb nu wel lekker de tijd om aan deze blog te werken :)

Heb je gister met iemand gepraat tot je in slaap viel?

Jaa met mijn vriendinnetjes in ons groepsgesprek.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd waarvan je heel erg blij wordt?

Jepp, dat ik over 2 weekjes vakantie heb! yaaayy.
Smile!













Heb je op dit moment een reden om te lachen?

Uhm tsja vooruit i take a smile :) omdat ik blij ben met mijn leven.

Heb je plannen voor dit weekend?

Ja ik ga denk ik zaterdagavond film kijken met 3 lieve vrienden, en voor de rest heb ik nog geen idee..

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?

Nou eigenlijk niet nee. ;)

Dit was het dan, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Byeeee,

Bron foto's


 photo Kuss_zpse2c1351b.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten