Pagina's

donderdag 27 juni 2013

TAG| Get to know me

Large Decalz - Tiffany Singer | Lockerz

Yeaah ik ben weer even helemaal into the tag's :)
Vandaag de tag ''Get to know me'' met deze tag komen jullie wat meer over mij te weten.
Ik beantwoord wat vragen en jullie komen hierdoor meer te weten over mij.

1. Hoe lang ben je?
Ik ben 1.68 lang.

2. Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Ik dacht aan dat het alweer bijna weekend is en dus nog maar 1 weekje naar school hoef!

3. Waar ben je op dit moment?
Ik zit nu lekker thuis op de bank met mijn laptop op schoot.

4. Beschrijf jezelf kort maar krachtig.
Een beauty meisje die weet wat ze wil en daar voor gaat.

5. Guy/Girlcrush?
Ja! hier zit een belieber en directioner, Justin bieber wauw ilovehim hij zo knap enzo. En van onedirection wordt het Zayn his eyes :) ik wil ze gewoon alle 2 haha.

💕🌸














6. Wat zou je op dit moment graag willen?
Ik zou een hele grote bak met allemaal verschillende soorten ijs willen. Jummy ;p

7. Wat is je doel in je leven?
Later wil ik mijn eigen beautysalon, het liefst met een vriendin van mij :) en daarbij wil ik danslerares worden en aan grote wedstrijden mee willen doen.

8. Waar ben je bang voor?
Ik ben bang om later al mijn vriendinnen kwijt te raken, want we hebben nu een hele leuke groep en het zou jammer zijn als dat over zou gaan.

I'M MaD BeCaUsE I Love YoU | via Facebook

9. Nagellak of lippenstift?
Ik kies voor nagellak, zonder twijfel! ik ben echt een nagellakfreak ik hou ervan om nail art's te ontwerpen en mooie dingetjes op mijn nagels te maken.

10. Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Zomer! heerlijk lekker zonnetje (als het goed is) mooi gekleurd huidje, lichte haartjes, en lekker lang licht buiten! ilikethat.                                                                                                                               
Summer Time | Tumblr











11. Wil je ooit gaan trouwen?
Ja zeker weten, maar dan wel voor altijd met dezelfde ik wil maar 1x trouwen en dat is met de ware :)

12. Wat voor kleur haar heb je en welke voor lengte?
Blonde krullen, en lang haar. Tot het midden van mijn rug ong.

13. Welke kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Hmm, even denken... eigenlijk zou ik het niet weten maar ik vind de glam eyes hd eyeshadows van Rimmel heel mooi dus die zou ik wel willen hebben.



















14. Heb je tattoo's?
Nee nog niet...

15. Heb je piercings?
Ik heb alleen 2 gaatjes in mijn oor, maar voor de rest niet echt piercings.

16. Draag je een bril?
Nee nog nooit gehad!

17. Wat is jouw perfecte pizza?
Een pizza met lekker veel tonijn!


18. Wat is jouw favoriete eten/drinken?
Mijn favoriete eten is patat en pizza (oeh badgirl ;p) en mijn favoriete drinken is cola of groene thee.
Facebook


















19. Wat is je favoriete parfum?
Mijn favoriete parfum is de Christina Aguilera By Night parfum.














20. Wat is het laatste dat je kocht?
Mijn zomerjas van de only. Met studs :)

21. Wat deed je vanochtend om 8:00?
Ik was onderweg met de fiets naar school.

22. Favoriete ijsje.
Ben & Jerry strawberry cheesecake 



















23. Ben je een heviger slaper of sta je altijd vroeg op?
Ik ben echt een heviger slaper, mij zie je om 11:00/11:30 nog in bed liggen ;3

24. Met hoeveel kussens slaap jij?
Ik slaap met 5 kussens, 1 hoofdkussen en voor de rest allemaal kleinere.

25. Ben je een ochtend of avond persoon?
Een avond persoon, dat durf ik in 1x te zeggen. In de avond kom weer helemaal tot leven en wil ik vanalles doen... geen idee waarom eigenlijk :)

26. Ben je geordend of rommelig?
Helaas rommelig. Bij mij is nooit alles strak en schoon, er ligt altijd wel wat op mijn kamer.

27. Wat wil je op dit moment graag zien?
Ik heb zin om een leuke grappige film te kijken, maar welke? idunno

28. Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Ehh leuke vraag! Over 10 jaar ben ik 25, ik wil dan al graag getrouwd zijn, 2 kindjes hebben, mijn studie volledig afgerond te hebben en mijn eigen beautysalon te hebben :)                                          
Dream.. | Tumblr

















29. Wie mis je op dit moment?
Mijn beste vriendin, of nouja ze was mijn beste vriendin...

30. Wat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Pfoe even denken hoor... ik denk mijn ogen wel, ik heb niet van die kleine oogjes maar ook niet van die grote ogen. Ik kan mijn ogen goed opmaken en heb best sprekende ogen.
Ik denk dat dat het wel is...

30. Ben je verlegen?
Nee niet echt, alleen als ik me erg ongemakkelijk voel. Maar als je aardig tegen me doet ben ik niet verlegen en kan ik gewoon mijzelf zijn.

Dit was de tag! ik hoop dat jullie het leuk vonden.




 photo Kuss_zpse2c1351b.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten