Pagina's

woensdag 8 mei 2013

Review| Kruidvat bodylotion



















Hey iedereen,

Vandaag heb ik een review voor jullie over de kruidvat bodylotion coconut & shea butter.

Ik heb meestal bodylotions van dove of nivea, maar het leek me leuk om een keer een huismerk bodylotion te proberen.
Daarom kocht ik een bodylotion van kruidvat huismerk.
Ik moet zeggen dat ik er heel positief over ben!!
De bodylotion ruikt enorm lekker, maar dan moet ik ook wel zeggen dat ik een echte cocosfreak ben.
Wat vind ik nou zo fijn aan deze bodylotion?

- Hij trekt lekker in de huid.
- Je huid wordt er zacht en soepel van.
- Hij ruikt heerlijk.
- Het zit in een handige fles.
- Het is fijn om te smeren.

Eigenlijk heb ik helemaal geen negatieve opmerkingen over de kruidvat huismerk bodylotion.
Dus ik wil jullie deze zeker aanraden!

Van deze versie is ook nog een body butter en een
andere geur.
Voor de volgende keer ga ik de body butter kopen waar ook nog een review over komt.

Doegdoeg x 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten