Pagina's

dinsdag 16 april 2013

TAG| Why do you wear make-up?



Hey iedereen,

Ik was vandaag opzoek naar een leuke tag die ik kon doen.
Dus ik was een beetje aan het kijken enzo en toen kwam ik op het blog van Teske terecht... daar vond ik de tag; ''Why do you wear make-up?''




Ik bekeek de vragen en dacht die tag ga ik doen! =D

Wanneer ben je begonnen met het dragen van make-up?

Nou ik ben begonnen met het dragen van make-up op de basisschool in groep 7 denk ik.
Best vroeg al mischien maar toen had ik er al interesse in.
Ik had die tijd wel alleen mascara op maar make-up is make-up toch?!

Hoe voel je je zonder make-up?

Hmm.., zonder make-up heb ik het gevoel dat ik ziek lijk.
Als ik geen make-up op heb zie je soms donkere kringen, kleine oogjes en een huid waarop je al die puistjes en lelijke plekjes ziet.
Nee mij zie je niet zo vaak zonder make-up dus.

Wat vind je leuk aan make-up?

Wat ik leuk vind aan make-up is uuhh....
Ik denk de verschillen die je ziet als je geen make-up op hebt en als je wel make-up op hebt.
Ik vind de verbetering leuk om te zien. 
Neem nou Rihanna bijvoorbeeld zie de verbetering 

Bij sommige mensen is geen make-up mooier dan met make-up vind ik.
Maar ik vind dat niet bij mezelf.

Wat zijn je 3 ‘holy grail’ items?

Ik vind de ''i love extreem'' mascara van essence heel fijn!
En de nagellakjes van OPI vind ik super!
Oja en de lipstick's van NYC vind ik heel fijn!

Helaas... de vragen zijn op :( maar ik vond het een super leuke tag om te doen!

Byee x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten