Pagina's

zondag 21 april 2013

TAG| Nailpolish and me.











                                                 




Yeaaahh ik ga weer een tag doen!
Ik weet dat deze tag al best oud is maar so what ;)

Tag's vind ik enorm leuk om te doen, vandaag ga ik een tag doen die te maken heeft met nagellak.

Let's get started!

Hoeveel lakjes telt jou stash?
Weetje om eerlijk te zijn weet ik het niet precies, ik gok dat is er ong 50 heb die echt nog helemaal goed zijn.

Van welk merk bezit jij de meeste lakjes?
De meeste lakjes heb ik van miss sporty omdat die van die grotere kwastjes hebben en dat vind ik wel fijn.

Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?
Blauw! en dan bedoel ik licht blauw, mintkleur, turquoise en donker blauw.
Het is niet dat blauw mijn lievelings kleur is maar op mijn nagels vind het een tof kleurtje.

Welke nagellak draag je het meest?
Mijn rode nagellak van miss sporty, omdat ik rood gewoon heel mooi vind op mijn nagels ^^

Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?
Haha daar weet ik al heel snel antwoord op te geven, ik heb dus een witte nagellak waar een kwastje in is gekomen met roze nagellak. Tsja je weet wel wat er dan mee gebeurd, maar op de 1 of andere manier heb ik hem nog steeds niet weggegooit.

Gebruik je een basecoat?
Nou niet altijd, ik gebruik alleen een basecoat als ik een vel kleurtje op doe. Dat doe ik zodat de kleur niet in mijn nagels trekt. Maar over het algemeen gebruik ik het niet.

Gebruik je een topcoat?
Ja dat gebruik ik altijd! ik zie topcoat gewoon als een finish van het nagels lakken.

Stempelen of uit de losse hand?
Uit de losse hand, ik vind het juist leuk om te kijken wat ik allemaal kan op mijn nagels qua nail art.
Ik wil niet dat stempels mijn nail art experiment over neemt, ik wil het zelf doen :)

Houd je van glitter/shimmer of toch liever een creme finish?
Ik vind het allebij leuk, maar voor een feestje zou ik toch voor de glitters gaan.

Voel je je kaal zonder nagellak?
Nou ik ben nogal een nagellakjunky dus ik heb ook altijd nagellak op, als ik een dag geen nagellak op heb dan heb ik wel het idee dat er iets mist. Maar kaal?! nee dat nog net niet.

Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
Helemaal niks noppes nada! best knap van mezelf mischien, maar ik merk dat ik een beetje aan het afkicken ben.

Dit waren de vragen! 

Doeeeiix        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten