Pagina's

woensdag 17 april 2013

TAG| Mijn alfabet.


















Hoi iedereen,

Jaja vandaag heb ik weer een leuke tag!
And i love tag's...
Nou het is dus de bedoeling dat ik bij elke letter iets verzin en daar iets bij schrijf.













Let's go!

Amazing, omdat ik alle mooie dingen in het leven beschrijf als amazing things.
Bijzonder, omdat iedereen bijzonder is op zijn/haar eigen manier.
Celebrate, omdat ik gewoon van feesten hou ;)
Dromen, geloof maar gewoon dat je dromen uitkomen <3 span="">
Essence, tsja dat is 1 van mijn favo budget merken ^^
Friends, die zijn gewoon super belangrijk voor me.
Great, iets kleins hoef je niet altijd groter te maken, want de kleine dingen in je leven maken het!
Highschool, daar heb ik mijn echte vrienden leren kennen.
Ik, omdat ik gewoon mezelf ben =D.
Jezelf, het is belangrijk jezelf te zijn, het leven is te kort om iemand anders te zijn.
Krab burger, die wil ik echt een keer proeven!
Love, liefde is 1 van de belangrijkste dingen  in mijn leven.
Music, ik kan gewoon niet meer zonder muziek, it's my drug.
Nagellak, daar ben ik nogal verslaaft aan.
Oorbellen, ik ben verliefd op oorbellen met strikjes ;)
Pizza, dat is toch echt mijn lievelings eten.
Question, van sommige vragen kom je nooit het antwoord van te weten.
Respect, heb respect voor de mensen die zware dingen moeten doorstaan.
Shoppen, i love shoppen.
Trend, ik vind het leuk om de nieuwe trends te ontdekken.
Up's, de up momenten in je leven halen de down momenten naar beneden.
Vrij, ik ben blij dat ik in een vrij land mag leven!
Way, de juiste weg is altijd rechtdoor..
Xxx, de snelle methode om kusjes te geven \^_^/
Yummy drink's, smoothies!!!
Zomer, omdat dat mijn lievelings seizoen is!

Dit was dan mijn alfabet, ik vond het echt een super leuke tag om te doen!

Byebye xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten