Pagina's

vrijdag 12 april 2013

TAG| first things.


Hey iedereen!

Dit is weer een tag en i like tag's dus dat komt goed uit :)
Deze tag gaat over dingen die je zegmaar als 1e doet of hebt gedaan in je leven.


Eerste ding dat je doet als je s'morgens wakker wordt.

Als ik wakker word pak ik altijd als eerste mijn mobiel en check ik even mijn twitter en andere social media, daarna doe ik al die ochtend dingen...

Eerste ding dat je doet voordat je naar de sportschool gaat.

Nou ik ga eigenlijk nooit naar de sportschool, maar ik wil jullie wel vertellen wat ik doe voor dat ik naar dansen ga.
Als 1e doe ik mijn dans kleren aan
( jogging broek + hempje)
Daarna wacht ik tot ik opgehaald word en dan ga ik richting mijn dans locatie.

Eerste ding dat je doet als je uit je werk en/of school komt.

Ik ga altijd eerst wat drinken als ik uit school kom
( meestal thee ) met een koekje ofzo, daarna ga ik even achter mijn laptop... even relaxen van de drukke school dag.

Eerste auto.

Nou ik heb nog geen auto en volg ook nog geen rijlessen ik ga vaak met de fiets of bus ergens heen..
Maar later wil ik graag een roze fiat panda ^^ of een hipstaaa busje :)

Eerste ongeluk/verkeersovertreding.

Eigenlijk heb ik nog nooit echt een ongeluk of verkeersovertreding gehad. Natuurlijk ben ik wel eens met de fiets gevallen of bij iemand anders in de auto gestapt ;$ maar voor de rest niet echt veel bijzonders.

Eerste ding wat je vroeger wou worden toen je klein was.

Toen ik klein was wou ik altijd tandarts worden, ik heb echt geen idee waarom.
Maar nu droom ik ervan om in de beauty wereld te werken.*sweet dreams*
Eerste keus qua drinken.

Mijn eerste keus qua drinken is een zelf gemaakt verse smoothie! jummy
iloveit
Eerste keus qua dessert.

Mijn eerste keus qua dessert is Creme Brullee!!
Dat harde suiker korstje en dan dat lekkere zachte pap wat eronder zit jammy.
Eerste liedje wat in je opkomt.

Het liedje wat ik meestal het meest in m'n hoofd heb is;
i love you van Avril Lavigne en dan vooral dat la la la la la la in het het begin ;)

Eerste grote aankoop.

Mijn eerste grote aankoop was denk ik mijn eerste laptop, ik weet niet meer hoe duur die was.
Helaas heb ik daar niet lang plezier van gehad. 

Eerste baantje.

Nou ik weet niet of ik het een baantje wil noemen, ik vond het meer een fabriek waar kinderen moeten werken. Ik werkte in een tuinmeubel zaak waar ik heeeeeel veel moest schoonmaken en ik vind het niet erg om schoon te maken maar het was veel te zwaar.
Dus had geen goede indruk op mij :(

Eerste keer in een vliegtuig.

Helaas ben ik nog nooit met een vliegtuig op vakantie geweest, dat is omdat mijn moeder vliegangst heeft.
Maar toch heb ik veel mooie landen gezien.
Ra ra hoe kan dat...? :)

The end.

Ik vond dit een hele leuke tag om te doen :)

Doeg doeg xx







Geen opmerkingen:

Een reactie posten