Pagina's

vrijdag 12 april 2013

Hair Dip dye


Hey allemaal,
Ik denk dat iedereen er al iets over heeft gehoord maar er is dus iets nieuws...
HAIR DIP DYE!

Echt geloof me ik vind het zo leuk, en ik denk dat er meerdere dat vinden.
Mischien heb je nu zoiets van wat is dip dye eigenlijk?!, nou.. dip dye is een overlopende kleur aan het uiteinde van je haar.
Het heeft een soort ombre effect (wat is zelf heel gaaf vind).
Hier zijn een paar voorbeelden van haar dip dye..



 











Oke dit is dus dip dye, wat heb je er nou voor nodig en hoe maak je het?
Dit zijn de producten die je er voor nodig hebt;
- Haarverf (blond en gekleurd)
- Waterstofperoxide
- Handschoentjes
- Een plastic bakje
- Een plastic kwastje
- Folie
Dit zijn een paar filmpjes die ik niet zelf heb gemaakt maar waar wel heel duidelijk wordt uitgelegd hoe het moet.




























Have fun x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten