Pagina's

zaterdag 13 april 2013

DIY| haarmasker van banaan. 


Hey allemaal,

Ik heb vandaag een leuke DIY voor jullie.
Want ik heb een haarmasker gemaakt van banaan.

De laatste tijd ben ik heel erg into de haarmaskers..
Het leek me leuk om daar een DIY van te maken.
Ik heb kort geleden ook een haarmasker DIY gemaakt, maar deze is totaal anders en heel simpel.

Let's do it!

Wat heb je nodig?











- Olijfolie
- Een banaan
- Een leeg potje
- Een bakje
- Honing
- Een vork
- Een lepel

Oke, verdeel de banaan in stukjes en doe ze in het bakje/schaaltje.




Prak de stukjes banaan met je vork tot een papje.











Doe er dan een scheutje olijfolie bij en meng dat met het papje.















Nadat je het hebt gemengd doe je er een eetlepel honing bij, dat meng je ook weer.











Doe het mengsel in een leeg potje...
En je haarmasker is klaar! :)












Je zult merken dat je haar een stuk meer glanst en veel zachter is!

Goodluck. x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten